Ferie i København og hovedstaden

Staycation og dansk turisme 2020

Tror du også at staycation og dansk turisme til hovedstaden bliver det helt store i 2020? Det gør vi! Derfor udgiver vi Turist i hovedstaden. Et magasin der gør det let for dig at få dit budskab ud til ferierende storkøbenhavnere og turister.

Hvad er særligt ved dette magasin?

De fleste, der har besøgt København og hovedstadsområdet, kender alle de klassiske turistdestinationer: Den Lille Havfrue, Runde Tårn og Nyhavn. Turist i hovedstaden tager udgangspunkt i de gode oplevelser der ligger tæt på alle de kendte attraktioner, men som ofte overses af alle andre end de lokale. Det er her, vores lokaljournalister deler ud af deres guldkorn.

Udgives i uge 28 og 29

Turistmagasinet udgives i ekstra lækker kvalitet og handler om, alle de oplevelser du normalt ikke finder i en rejseguide til København. Avisen omdeles i uge 28 og distribueres til 400 caféer i uge 29. Avisen forventes at have en levetid på en måned, og kan derfor blive læst mange gange af cafebesøgende.

Annoncering

Som annoncør får du dit budskab i en unik guide til Københavns og hovedstadens gemte skatte. Dit budskab når ud til:

  • 15.000 særligt udvalgte købestærke husstande, med børnefamilier, villa og vovse – Vi benytter ConZooms målgrupper til at sikre at vi når ud til målgruppen
  • 2.000 magasiner på motorvejscafeterier og infostande, til danske turister der kommer længere væk fra.
  • 2.000 eksemplarer leveret til campingpladser, feriecentre, hoteller og vandrerhjem
  • 4.000 eksemplarer på 400 cafeer i København
  • 2.000 magasiner leveret rundt i København på udvalgte knudepunkter

Markedsføring af turistmagasinet

Udover distributionen, deler vi turistmagasinet digitalt via Hovedstadens Mediehus nyhedsbrev med 10.000 modtagere, alle vores mediers Facebooksider med 60.000 følgere og Facebookkampagner rettet mod hovedstadens børnefamilier.

“Alle ved hvor Nyhavn og Den Lille Havfrue ligger. Vores magasin går ud til alle de turister, der gerne vil nå dybere ind og benytte sig af vores lokalredaktionelle kendskab. Forestil dig et dedikeret hold af journalister, der kender hver en sprække af deres bydel, guider til det som er allerbedst og ikke nødvendigvis mest overrendt. Det er det vores magasin kan og det er det du, som annoncør, får.”

– Chefredaktør Jesper Gisli

Læs mere om magasinet, kvaliteten, indholdet og priserne
ved at klikke på brochuren

Har du spørgsmål til, hvordan du bedst kan benytte turistmagasinet i din markedsføring, så kan du kontakte os her

I 2019 udgav vi et magasin i samme kvalitet som turistmagasinet, du kan se det herunder