Advertorial

Branding der konverterer

Hvad er en advertorial
En advertorial er er en sponsoreret artikel, udarbejdet af en journalist. Som oftest en kombination af journalistisk indhold og et kommercielt budskab. Ordet advertorial består af Ad = reklame og editorial = redaktionelt indhold, en advertorial er altså en artikel, hvor afsenderen betaler for at få sit budskab til at ligne det øvrige redaktionelle indhold.

Fordelen ved en advertorial
Fordelen ved at benytte en advertorial i kombination med din øvrige annoncering er, at man som annoncør får langt mere taletid, og at du som annoncør kan skabe værdi for dem, der læser din advertorial ved at dele værdifuld viden. På den måde er advertorials en oplagt måde at brande dig selv og din virksomhed som ekspert på et bestemt område. Din advertorial bliver lagt på Minby.dk og delt via Facebook med et budget på 1200 kr. (inklusiv i prisen), som sættes op af vores professionelle digitale medierådgivere.

Når du køber en advertorial får du:

  • Advertorial udarbejdet af en kommerciel journalist
  • Mulighed for at ramme en helt specifik målgruppe
  • Et troværdigt medie som afsender på dit budskab
  • Forsideeksponering på KbhLIV.dk/bydel i en måned
  • Organisk facebook opslag på lokalavisens Facebookside
  • Reinvestering af 15% af dine annoncekroner direkte overfor din målgruppe på Facebook over en måned (1.200 kr.)
  • To backlinks* i artiklen med uendelig levetid – på den måde styrker du SEO-værdien af egen hjemmeside
  • Branding materiale til eget brug i pdf

En advertorial på KbhLIV.dk koster 8.000 kr.

Vil du høre mere om advertorials?